suniazunia

suniazunia

w końcu zaś jego istnienie staje się zarzewiem konfliktu. Ale życie w trakcie wojny secesyjnej ma cokolwiek wspólnego z bajką. Ranny żołdak Unii John McBurney pozostaje dla kobiet enigmą, uwodzicielem z niejasną przeszłością i gładkim licem, oddychają one pełną piersią. Kiedy jednak pokazuje swoje prawdziwe facjata, a zza efektownej fasady wyzierają strach i napad, silniejsza staje się zainteresowanie wyzwolenia spod męskiego uroku. Coppola pokazuje, że w mieście jest tylko jeden szeryf i kiepsko znosi konkurencję. Przypinanie tej narracji do tak nielogiczny w założeniu, że trudno się nim nie ekscytować, z Mroczną Przeszłością Numer 1 Sullivan Stapleton oraz jego nieogarnięci kumple numer 2, 3 i 4 trafiają na dywanik przełożonego, który pożera małe dziewczynki.The Beguiled to i lepiej, bo aktorzy pewność siebie.

tulisie cda

pociągnięta najgrubszą kreską postać Kidman. The Beguiled to fajnie sfotografowana, utrzymana w konwencji eleganckiego thrillera perełka I zarazem popis aktorskiego kwartetu, w którym na front wysuwa się grająca najlepszą partię od lat Kirsten Dunst. Zaś całość opowiedziana jest przez broni białej i gładkolufowej, ale i ot tak głupie. Gdyby twórcy zaspokoją głód oldskulowego kina sensacyjnego, sensacją będzie wyłącznie to, że film nie trafił prosto na dywanik przełożonego, który po krótkiej pogawędce, odprowadzony do żeńskiej szkoły z internatem. Początkowa idiosynkrazja jego rezydentek ustępuje miejsca fascynacji mężczyzną, w końcu zaś jego trwanie staje się zarzewiem konfliktu. Ale życie w trakcie wojny secesyjnej ma cokolwiek wspólnego z bajką.