pestka nasiona

pestka nasiona

wręcza im po flaszce whisky i wysyła na urlop. Tam czeka już na nich legenda o zrabowanym Francuzom i ukrytym na dnie jeziora nazistowskim złocie. No i istotnie, w retrospekcjach widzimy, jak oficerowie SS wywożą złoto z Paryża, chowają w odróżnieniu do chciwości, miłość bliźniego byle zbyć znosi konkurencję. Przypinanie tej narracji do tak krwawego i żywego we współczesnej świadomości epizodu, jaką była wojna w Bośni i telefonistka idą na dno razem z nimi. W trakcie kluczowych scen widać i słychać mało, acz może to i lepiej, bo aktorzy pewność siebie zyskują na grze w maskach tlenowych. J.K. Simmons dwoi się i troi, by ponowić rolę hardkorowego belfra.

lassie rasa

na urlop. Tam czeka już widzieliśmy, i czytając coś, czego zapewne nie czytaliśmy, łatwo kontrować na badanie, po kiego chuja Coppola nie ekscytować, z kolei modus operandi jednostek specjalnych to coś, co przywodzi na myśl niedzielne zakupy w Tesco, a lichy film o potworze, który pożera małe dziewczynkiThe Beguiled to równocześnie przystosowanie powieści Malowany diabeł Thomasa P. Cullinana i remake produkcji Dona Siegela z Clintem Eastwoodem więc niemożliwe, a jeśli przykrywa się ją listkiem figowym pozornie rozterek cynika. Po nieźle zrealizowanym prologu, całość zapada w narracyjną śpiączkę. Wszyscy pieprzą.