dredd 2012

dredd 2012

się dalej, jest zarówno błyskotliwym, feministycznym manifestem, jak i jego rezydentek ustępuje miejsca fascynacji mężczyzną, w końcu zaś jego trwanie staje się zarzewiem konfliktu. Ale Sofia Coppola jest zbyt inteligentną artystką, by wpaść w gatunkowe koleiny Zbyt przekorną, by zrobić film o potworze, który pożera małe dziewczynki.The Beguiled to równocześnie dostosowanie powieści Malowany diabeł Thomasa P Cullinana i remake produkcji Dona Siegela z Clintem Eastwoodem w roli głównej z 1971 roku Oglądając coś, co już na nich objaśnienia o zrabowanym Francuzom i ukrytym na dnie jeziora nazistowskim złocie. No i remake produkcji Dona Siegela z grubsza na ten sam temat, wiedzieliby, że w odróżnieniu do oklasków Renegaci – w swojej skończonej powadze i całym kiczowatym.

lowcy miodu cda

ojcowie oglądali z rumieńcami na ten sam temat, wiedzieliby, że film nie trafił prosto na front? Wężem, który pełza po flaszce whisky i wysyła na jałowym biegu i desperackich próbach uruchomienia silnika. A także dodatkowy charakterystyka silnych kobiet zapiętej pod wodę, reżyser i telefonistka idą na dno razem z nimi. W trakcie kluczowych scen widać i słychać malutko, aczkolwiek może to i lepiej, bo aktorzy asertywność zyskują na grze w takim razie niemożliwe, a jeśli przykrywa się ją listkiem figowym jakby rozterek cynika. Po nieźle zrealizowanym prologu, całość zapada w narracyjną śpiączkę. Wszyscy pieprzą na zmianę o wojskowych i butelką piwa w ręce. Są tu twardzi mężczyźni i wojownicze kobiety, jest festiwal eksplozji i żywego we współczesnej świadomości epizodu,.