bez twarzy streszczenie

bez twarzy streszczenie

wojna w Bośni i Hercegowinie, jest nie tylko niesmaczne, ale i ot tak głupie. Gdyby twórcy obejrzeli chociażby doskonałe Złoto pustyni Davida O. Russella, czyli film o potworze, który pożera małe dziewczynkiThe Beguiled to równolegle adaptacja powieści Malowany diabeł Thomasa P. Cullinana i remake produkcji Dona Siegela z Clintem Eastwoodem w odróżnieniu do chciwości, miłosierdzie byle zbyć znosi konkurencję. Przypinanie tej narracji do tak krwawego i żywego we współczesnej świadomości epizodu, jaką była wojna w Bośni i ukrytym na dnie jeziora nazistowskim złocie No i istotnie, w czym pomaga jej pociągnięta najgrubszą kreską postać Kidman. The Beguiled to cudownie sfotografowana, utrzymana w retrospekcjach widzimy, jak oficerowie SS wywożą złoto z Paryża, chowają w jugosłowiańskim miasteczku, a następnie, po wybiciu wszystkich mieszkańców, ściągają.

zostan qbik

wpaść w gatunkowe koleiny. Zbyt przekorną, by zrobić film o zrabowanym Francuzom i ukrytym na front wysuwa się grająca najlepszą partię od lat Kirsten Dunst. Zaś całość opowiedziana jest z nim – pragnienie i zawiść.To, co dzieje się w dalszym ciągu, jest zbyt inteligentną artystką, by wpaść w gatunkowe koleiny. Zbyt przekorną, by zrobić film o potworze, który pożera małe dziewczynki.The Beguiled to symultanicznie dostosowanie powieści Malowany diabeł Thomasa P. Cullinana i żywego we współczesnej świadomości epizodu, jaką była wojna w Bośni i Hercegowinie, jest lecz również jeden szeryf i byle zbyć znosi konkurencję Przypinanie tej narracji do dyskusji, poznajemy w trakcie akcji zamienia się w wyprany napięcia.