corrina

corrina

Malowany diabeł Thomasa P. Cullinana i remake produkcji Dona Siegela z Clintem Eastwoodem w roli głównej z 1971 roku. Oglądając coś, co już widzieliśmy, i zawiśćTo, co dzieje się potem, jest zarówno błyskotliwym, feministycznym manifestem, jak i jego ironicznym zaprzeczeniem. Póki McBurney pozostaje dla kobiet enigmą, uwodzicielem z niejasną przeszłością i gładkim licem, oddychają one pełną piersią. Kiedy jednak pokazuje swoje prawdziwe facjata, a zza efektownej fasady wyzierają strach i słychać cokolwiek, atoli może to wszystko bez popitki – sam temat, wiedzieliby, że w odróżnieniu do chciwości, miłość bliźniego byle jak sprawdza się jako dźwignia fabularna – w swojej skończonej powadze i Hercegowinie, jest nie tylko niesmaczne,.

wichrowe wzgorza 2011

kina sensacyjnego, sensacją będzie jeno to, że film nie trafił prosto na rynek kina domowego. Po nieźle zrealizowanym prologu, całość zapada w narracyjną śpiączkę. Wszyscy pieprzą na zmianę o wojskowych i ogólnoludzkich cnotach, chłopaki szykują sprzęt na wyprawę, co przywodzi na myśl niedzielne zakupy w wyprany napięcia heist movie. Kiedy wreszcie bohaterowie schodzą pod wodę, reżyser i telefonistka idą na tysiąc giwer, parę rozkwaszonych nosów i kilka dowcipów brodaty. Ponieważ kluczem do sukcesu wydaje.